Eesmärk:
Koolituse eesmärk on osalejatele tutvustada kuidas rakendada digikoolituse formaate, et aidata teenust pakkuvatel ettevõtetel jõuda enamate klientideni ja suurendada müüki. See mitte ainult ei näita, kuidas oma online kursust professionaalselt luua, vaid ka seda kuidas seda turundada ja müüa.
Sihtgrupp:
Teenusepakkujad, kes soovivad digikoolitustega jõuda enamate klientideni, lisada passiivse tuluallika või kasutada videoformaati oma turunduses.
Lisaks eraisikud, kes soovivad õppida kuidas oma teadmiste/oskustega teenida lisasissetulekut või alustada oma teenuse pakkumisega palgatöö kõrvalt.
Teemad:
MOODUL 1:
- Sinu koolituse visioon ja eesmärgid
- Sinu ideaalkliendi väljaselgitamine baseerudes neuroturundusele (arvestades seda, et inimesed teevad ostuotuseid 95% alateadlikult)
- Koolitaja mõtteviisi treenimine
MOODUL 2:
- Sinu koolituse tüübi, teema, nime, hinna ja sisu loomine
- Erinevad võimalused koolituse salvestamiseks (nutitelefonist kuni professionaalse stuudioni)
- Enesekindluse kaamera ees töötuba
- Sinu koolituse platvormi valimine
MOODUL 3:
- Müügitunneli loomine
- Sinu koolituse turundussõnumite loomine/storytelling
- Koolituse eelmüük
- Koolituse müük läbi efektiivse veebinari
MOODUL 4:
- 5 sammuline müügiprotsess, mis õpetab kuidas müüa ilma “müümata”
- E-maili turundus (platvormi valik, maandumislehe loomine ja e-mailide automatiseerimine)
- Facebooki reklaami seadistamine
LISAD:
Q&A 4
DEMOD (Canva, Thinkific, MailerLite)
Õpiväljundid:
Koolituse läbinu: oskab kirjeldada oma ideaalkliendi profiili ja selgitab, kuidas temani jõuda kasutades neuroturunduse meetodeid; teab, kuidas määratleda oma koolituse teema, valida nimi ja kujundada hind; valib oma koolitusele sobiva formaadi; loob oma koolitusele sisu; kirjeldab, kuidas üles seada kodustuudio ja salvestada koolituse kasutades nutitelefoni; teab, kuidas end kaamera ees enesekindlamalt tunda või luua kogu koolitus ilma kaamera ees olemata; nimetab, milliselt platvomidel oma koolitust müüa; kirjeldab müügitunneli loomise protsessi; kirjeldab koolituse turundamise võimalusi kasutades e-maili, veebinare ja storytellingut; kirjeldab 5-sammulist protsessi „kuidas müüa ilma müümata“; teab, kuidas seadistada Facebooki reklaame koolituse müümiseks. Lektor: Kerdu Lenear, TalTech
Hindamiskriteeriumid:
Iseseisev töö koosneb töölehtede täitmisest, kontrollülesanne tähendab kodutöö esitamist.
Tunnistus:
TalTech tunnistus
Keel:
Eesti
Lektor:
Kerdu Lenear, TalTech
Maht:
auditoorne õppetöö: 3 akadeemilist õppetundi
iseseisev/muu õppetöö: 15/10 akadeemilist õppetundi
EAP:
1
Kontakt:
Maarja Tosso, 620 3943, maarja.tosso@taltech.ee
Hind:
865.57 € + KM/osaleja
Asukoht:
Tallinna Tehnikaülikool (Ehitajate tee 5) ja veebis
Ajakava:
20.04.2023
18:00 - 19:30
LIVE kick-off kohtumine veebis
27.04.2023
10:00 - 10:45
Veebikohtumine küsimused-vastused
18:00 - 18:45
Veebikohtumine küsimused-vastused
04.05.2023
10:00 - 10:45
Veebikohtumine küsimused-vastused
18:00 - 18:45
Veebikohtumine küsimused-vastused
11.05.2023
10:00 - 10:45
Veebikohtumine küsimused-vastused
18:00 - 18:45
Veebikohtumine küsimused-vastused
18.05.2023
10:00 - 10:45
Veebikohtumine küsimused-vastused
18:00 - 19:30
Pidulik lõpetamine TalTechis, küsimused-vastused
Asukoht:
Tallinna Tehnikaülikool (Ehitajate tee 5) ja veebis
Hind:
865.57 € + KM/osaleja
Maht:
auditoorne õppetöö:
3 akadeemilist õppetundi
iseseisev/muu õppetöö:
15/10 akadeemilist õppetundi
EAP:
1
Õppekavarühm:
Turundus ja reklaam
Kontakt:
Maarja Tosso, 620 3943, maarja.tosso@taltech.ee