Tallinna Tehnikaülikool

Eesmärk:

Koolituse eesmärk on osalejatele tutvustada kuidas rakendada digikoolituse formaate, et aidata teenust pakkuvatel ettevõtetel jõuda enamate klientideni ja suurendada müüki. See mitte ainult ei näita, kuidas oma online kursust professionaalselt luua, vaid ka seda kuidas seda turundada ja müüa.

Sihtgrupp:

Teenusepakkujad, kes soovivad digikoolitustega jõuda enamate klientideni, lisada passiivse tuluallika või kasutada videoformaati oma turunduses.
Lisaks eraisikud, kes soovivad õppida kuidas oma teadmiste/oskustega teenida lisasissetulekut või alustada oma teenuse pakkumisega palgatöö kõrvalt.

Teemad:

MOODUL 1:
- Sinu koolituse visioon ja eesmärgid
- Sinu ideaalkliendi väljaselgitamine baseerudes neuroturundusele (arvestades seda, et inimesed teevad ostuotuseid 95% alateadlikult)
- Koolitaja mõtteviisi treenimine

MOODUL 2:
- Sinu koolituse tüübi, teema, nime, hinna ja sisu loomine
- Erinevad võimalused koolituse salvestamiseks (nutitelefonist kuni professionaalse stuudioni)
- Enesekindluse kaamera ees töötuba
- Sinu koolituse platvormi valimine

MOODUL 3:
- Müügitunneli loomine
- Sinu koolituse turundussõnumite loomine/storytelling
- Koolituse eelmüük
- Koolituse müük läbi efektiivse veebinari

MOODUL 4:
- 5 sammuline müügiprotsess, mis õpetab kuidas müüa ilma “müümata”
- E-maili turundus (platvormi valik, maandumislehe loomine ja e-mailide automatiseerimine)
- Facebooki reklaami seadistamine

LISAD:
Q&A 4
DEMOD (Canva, Thinkific, MailerLite)

Õpiväljundid:

Koolituse läbinu: oskab kirjeldada oma ideaalkliendi profiili ja selgitab, kuidas temani jõuda kasutades neuroturunduse meetodeid; teab, kuidas määratleda oma koolituse teema, valida nimi ja kujundada hind; valib oma koolitusele sobiva formaadi; loob oma koolitusele sisu; kirjeldab, kuidas üles seada kodustuudio ja salvestada koolituse kasutades nutitelefoni; teab, kuidas end kaamera ees enesekindlamalt tunda või luua kogu koolitus ilma kaamera ees olemata; nimetab, milliselt platvomidel oma koolitust müüa; kirjeldab müügitunneli loomise protsessi; kirjeldab koolituse turundamise võimalusi kasutades e-maili, veebinare ja storytellingut; kirjeldab 5-sammulist protsessi „kuidas müüa ilma müümata“; teab, kuidas seadistada Facebooki reklaame koolituse müümiseks. Lektor: Kerdu Lenear, TalTech

Hindamiskriteeriumid:

Iseseisev töö koosneb töölehtede täitmisest, kontrollülesanne tähendab kodutöö esitamist.

Tunnistus:

TalTech tunnistus

Keel:

Eesti

Lektor:

Kerdu Lenear, TalTech

Maht:

auditoorne õppetöö: 3 akadeemilist õppetundi
iseseisev/muu õppetöö: 15/10 akadeemilist õppetundi

EAP:

1

Kontakt:

Maarja Tosso, 620 3943, maarja.tosso@taltech.ee

Hind:

865.57 € + KM/osaleja

Asukoht:

Tallinna Tehnikaülikool (Ehitajate tee 5) ja veebis

Ajakava:

20.04.2023


18:00 - 19:30

LIVE kick-off kohtumine veebis


27.04.2023


10:00 - 10:45

Veebikohtumine küsimused-vastused


18:00 - 18:45

Veebikohtumine küsimused-vastused


04.05.2023


10:00 - 10:45

Veebikohtumine küsimused-vastused


18:00 - 18:45

Veebikohtumine küsimused-vastused


11.05.2023


10:00 - 10:45

Veebikohtumine küsimused-vastused


18:00 - 18:45

Veebikohtumine küsimused-vastused


18.05.2023


10:00 - 10:45

Veebikohtumine küsimused-vastused


18:00 - 19:30

Pidulik lõpetamine TalTechis, küsimused-vastused


Asukoht:

Tallinna Tehnikaülikool (Ehitajate tee 5) ja veebis

Hind:

865.57 € + KM/osaleja

Maht:

auditoorne õppetöö:
3 akadeemilist õppetundi
iseseisev/muu õppetöö:
15/10 akadeemilist õppetundi

EAP:

1

Õppekavarühm:

Turundus ja reklaam

Kontakt:

Maarja Tosso, 620 3943, maarja.tosso@taltech.ee