Tallinna Tehnikaülikool

Airi Freimuth, Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna ärikorralduse instituudi doktorant ja külalislektor

Turundus on tuntud "kreatiivsuse" poolest. Päris elus aga tuleb seda "kreatiivsust" mõõta ning tõestada endale, ettevõttele ja vahel ka maailmale konverentsilaval, kui edukas on üks või teine turundustegevus ning kuidas see tegevus ennast ära tasub. Või ei tasu.

Paljud turundajad viibivad konverentsil, loengus või kuulavad kaaskolleegide edulugusid ja mõtlevad, et tahaks ka osata nii head kampaaniat teha. Nii heade tulemustega. Mis on aga nende numbrite taga? Kas Online automaatne analüütika on piisav? Kuidas tuleks luua praktilisi KPIsid ja kuidas teada, et sinu loodud mõõdikud üldse on relevantsed? 

Airi on Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna doktorant. Tema doktoritöö teema on "Klientide kaasamine teenuse/toote innovatsiooni: sidusrühmade koosmõju". Ta on omandanud bakalaureusekraadi sotsiaalteadustes Estonian Business Schoolist ja magistrikraadi turunduses Tallinna Tehnikaülikoolist. Airi on töötanud üle 10 aasta Venden Grupis (Saku Läte) turundusjuhina ning vastutab ka erinevate IT-projektide ja innovatsiooni juhtimise eest. Tema teadustöö keskendub peamiselt sidusrühmade kaasamisele ja uuenduslikele tehnoloogiatele turunduse vaatenurgast.

Registreerimislink:

https://ettevotlus.epood.tallinn.ee/koolitus/40