Austraalias toimunud päikeseautode maailmameistrivõistlustel Bridgestone World Solar Challenge saavutas Eesti tiim Solaride oma päikeseautoga Solaride III Enefit võistluse ajaloo parima ehk teise koha. Mullu oldi kolmandad.
Solaride'i kolmas päikeseauto valmis ligi 1,5-aastase töö tulemusena, selle ehitamisse panustas ligi 60 tudengit erinevatest Eesti ülikoolidest ja gümnaasiumitest. Teiste seas osalesid ka Tallinna Tehnikaülikooli tudengid.
Võistlusklassis Cruiser osutus Solaride'i suurimaks konkurendiks Hong Kongi tiim VTC, kellele jäädi alla vaid napi viie minutiga. Päikese jõul tuli läbida 3000 kilomeetrit, alates Austraalia põhjaosast kuni lõunarannikuni. Selleks kulus kuus päeva.
„Raske on öelda, millest täpselt puudu jäi, sõnas Solaride’i peainsener Joosep Ress. „Andsime endast parima ning ka võistluse lõppmäng näitas, et oleme ehitanud korraliku ja vastupidava auto. VTC’le võis siiski eelise anda see, et neil oli kaks ruutmeetrit rohkem päikesepaneele.“
Solaride on 2020. aastal alguse saanud erialade ülene haridusprogramm, millega samal aastal liitus ka TalTech. Päikeseauto arendamise suurem eesmärk on õpetada tulevikutalente ning populariseerida inseneriharidust.