Tallinna Tehnikaülikool

Praegustel keerulistel aegadel kogevad paljud hirmu, mitmikstressi ja ärevust. Uus kodukontor, kus kaaslasteks kolleegide asemel on tööülesannetesse uppuv elukaaslane, tähelepanu nõudvad e-kooli lapsed ja suurenev töökohustuste nimekiri peas panevad proovile meie kannatlikkuse ja närvid. Kuidas selle kõigega hakkama saada? 

Taustaks tea, et:

  • olukord on tavapärasest erinev
  • kõigil tuleb toime tulla mitmikstressiga (töö-, kodu/pere-, tervise, rahamured)
  • töötamine kodukontoris sellistes tingimustes on suur väljakutse kõigile pereliikmetele
  • on OK, kui kõik asjad ei ole kogu aeg korras ning võib-olla ei laabu ideaalselt 


Edu ABC:

  • looge meeskonnasuhted
  • suhtlemine3
  • pidage läbirääkimisi ja osake konflikte lahendada
  • määrake ühiselt tegevuste prioriteedid (ära unusta 80/20 printsiipi)
  • leppige kokku, kes iga tegevust juhib (ja vältige võistlust)
  • organiseerige töövahendid
  • organiseerige töökohad
  • organiseerige tööaeg (ja pausid)
  • organiseerige üksioleku aeg ja ühistegevused
  • leppige reeglid kokku (vähenda segamisi, ajaraiskamisi)
  • kooskõlastage iga päeva plaan: Kes teeb? Mida teeb? Millal teeb?
  • motiveerige ja premeerige
  • murdke välja mitmikstressi „nõiaringist“, tehke toimetuleku plaan
  • lisage tegevused: enda eest hoolitsus ja perekonna kui meeskonna eest hoolitsemine

Lõppkokkuvõttes sõltub tulemus sellest, kui hästi me üksteisega ja kõik koos meeskonnana hakkama saame.

Vaata loengut

Laeb infot...