Tallinna Tehnikaülikool sai oma õpperuumidele erilise täienduse "Olümpiaadiklassi" näol (ruum nr U02-107). See uuenduslik ruum tõotab tõsta füüsikahariduse ja -koolituse uuele tasemele, seades ainulaadse etaloni mitte ainult Eestis, vaid potentsiaalselt kogu Euroopas.
Olümpiaadiklassi arendamine oli kaheaastane ettevõtmine, mis hõlmas klassiruumi remonti, möbleerimist ja hoolikat eksperimentaalse varustuse ettevalmistamist. Professor Jaan Kalda selgitab: "See klassiruum tähistab olulist verstaposti meie pühendumuses sütitada füüsika vastu huvi ja toetada noort talenti Eestis. See on esimene omalaadne Eestis ja isegi Põhja- ja Baltimaades."
Olümpiaadiklass on peamiselt mõeldud tehnikaülikooli korraldatavatele füüsikaolümpiaadi koolituskursustele põhikooli- ja gümnaasiumiõpilastele, kuid seda saab ühtlasi rakendada füüsika õpetamiseks ülikoolis. Mis teeb selle klassiruumi tõeliselt erakordseks, on üle kolmekümne kokku kogutud füüsikaeksperimendi, mis on pärit erinevatelt mainekatelt füüsikaolümpiaadidelt kogu maailmast, sealhulgas Rahvusvaheline Füüsikaolümpiaad, Euroopa Füüsikaolümpiaad, Aasia Füüsikaolümpiaad ja Põhja-Balti Füüsikaolümpiaad. Iga eksperiment on loodud olümpiaadi korraldava riigi juhtivate füüsikute poolt mitmeid kuid kestnud mõttetöö, katsetamise ja täiustamise tulemusena. Kõik need eksperimendid on esitletud olümpiaadiklassi riiulitel, mis on praktiliste õppimiskogemuste jaoks hõlpsasti juurdepääsetavad. Iga eksperiment on mitte ainult täielikult funktsionaalne, vaid seda täiendavad täpsed juhendid, vormistatud lahenduslehed ja põhjalike seletustega lahendused. Selline seadistus võimaldab nii õpetajatel kui ka õppejõududel neid eksperimente sujuvalt integreerida oma õppekavasse, olgu selleks siis harjutusülesanded tulevasteks olümpiaadideks või väärtuslikud töövahendid üldiseks füüsikaõppeks. Füüsikaklassi saavad nimelt õppetöö taseme edendamiseks tasuta broneerida ka üldhariduskoolid.
Olümpiaadiklassi avamine ei peegelda mitte ainult Tallinna Tehnikaülikooli pühendumust loodusteadusliku keskhariduse edendamisele, vaid rõhutab ülikooli pühendumust pakkuda üliõpilastele väärtuslikke vahendeid ja võimalusi akadeemilise tipptaseme saavutamiseks.