Teenusedisaini konverentsil on seekord fookuses kliendikogemuse autentsuse tähtsus ja tehisintellekti rakendamine elamuse loomisel. Kuidas aga säilitada inimkeskne lähenemine? Kuidas pakkuda positiivset elamust ka kliendile, kes on juba “ära hellitatud”. Ning peamine: kas see tasub ka äriliselt ära?

TalTechi vanemlektor ja Rethinki asutaja Jana Kukk rõhutab: “Teenusedisaini potensiaalist ja kliendikogemuse olulisusest oleme rääkinud aastaid. Kuid turbulentse majanduse oludes tekib loogiline küsimus - ehk saaks raskel ajal selle “kulurea” pealt kokku hoida? Samas ka kliendi ootuste standard on märkimisväärselt kasvanud. Oleme tarbijatena muutunud nõudlikumaks ja tähelepanelikumaks kliendikogemuse osas. Tehisintellekti saabumisega on ettevõtetel tekkinud uus võimalus optimeerida kliendikogemuse kulud. Konverentsi raames avavad rahvusvaheliste organisatsioonide praktikud seda, kas ja kuidas seda teha tasub."
Eesti Rahvusraamatukogu (RaRa) teenustejuht Kristel Veimann avaldas rõõmu, et konverentsiga tuuakse Eestisse maailma kogemuse ja valdkonna praktikud. “Seekordne peateema - kliendikeskus ja tehisintellekt - aitab meil nii avalikus kui erasektoris mõista, kuidas AI-d targalt rakendada ning inspireerida tulevikus seeläbi looma veelgi isikupärasemaid ja kliendikesksemaid lahendusi, mis loovad kasutajatele väärtust,” selgitas ta.
Konverents on täies mahus sisustatud praktikute poolt. Rahvusvahelised eksperdid jagavad oma kogemust ja avavad oma igapäevatöö väljakutseid.
Üritusel jagavad oma kogemusi rahvusvaheliselt tunnustatud eksperdid, sealhulgas H&M globaalse disainisuuna juht Heidi Ettanen, EY Seren London partner Helen Bentley, ING panga Holland tootejuht Pervin Celik, Nordic Business Forum kliendikogemuse juht Salla Seppä ja paljud teised.
1. juunil tähistatakse rahvusvahelist teenusedisaini päeva ning juba seitsmendat korda toimub Eestis sel puhul Teenusedisaini päeva konverents.
Sel aastal toimub konverents 30. mail Filmimuuseumis ning on inglise keeles. Sündmuse eestvedajad on TalTechi teenusedisaini labor d.Lab, Eesti Rahvusraamatukogu (RaRa), konsultatsiooniettevõte EY Balti, digilahenduste agentuur Rethink ning esmakordselt ka telekommunikatsiooniettevõte Telia.
Registreeru juba täna! Lisainfo ja registreerumine: servicedesignday.ee
Ilusamat homset disainides!