Tallinna Tehnikaülikool

Mikrokraadikava annab põhjalikud teadmised turunduses ning võime näha suuremat pilti

Turundus pole kunagi varem olnud nii keeruline ja samas põnev. Ajalehereklaami suudab igaüks osta, toimiv turundus eeldab aga põhjalikke teadmisi ning võimet näha suuremat pilti. Mikrokraadikava ainete läbimine annab selles valdkonnas vajalikud teadmised ja oskused, et teha arukamaid turundusotsuseid ja luua innovaatilisi kampaaniaid.

Mikrokraadikava tutvustus

Turunduse mikrokraadikava on mõeldud eelkõige turundusvaldkonnas töötavatele inimestele, kes soovivad omandada valdkonnast sügavamaid teadmisi väiksemate moodulitena. Kava eesmärgiks on õpetada kasutama peamisi elamus- ja teenusedisaini tööriistu ning harjutada äriedu tagavaid etnograafilisi vaatlusi ja sotsiaalseid suhtlemisoskusi ning saada süvendatud teadmisi brändi juhtimise teoreetilistest mudelitest ja brändi juhtimisest praktikas.

Esita avaldus

Turunduse mikrokraad

Oluline info

Õppekava ja õppekorraldus

  • Õppemaht: 24 EAP
  • Maksumus: 1680€ (1 EAP 70 €)
  • Toimumisaeg: 2.09.2024 - 16.06.2025
  • Õppekeel: eesti keel
  • Õppevorm: kontaktõpe ja iseseisev töö
  • Tunnistus: TalTech tunnistus 
  • Kavajuht: Katrin Arvola
  • Teaduskond: majandusteaduskond
  • Tutvu õppekava täisversiooniga

Õppeained

Kandideerimine

  • Haridusnõue: Bakalaureusekraad või sellele vastav kvalifikatsioon
  • Vastuvõtt: 3. - 21. juuni 2024
  • Kandideerimine: kandideerimisavaldus
  • Õppekohtade arv: 10
  • Infotund: 26.08.2024 kell 13:00-13:30 Teams link 

Küsi lisa

Avatud õppe vastuvõtu spetsialist

Vastab vastuvõtutingimusi puudutavatele küsimustele.


620 3600; 620 3601
mikrokraadid@taltech.ee

Kavajuht

Vastab mikrokraadi sisu ja karjäärivõimalusi puudutavatele küsimustele.

Katrin Arvola

Katrin Arvola
katrin.arvola@taltech.ee