| Eesmärk |
Anda teadmised ja oskused teenusedisaini protsessi põhimõtetest ja tööriistadest, läbi mille on võimalik saavutada efektiivsemaid teenuseid. |
| Teemad |
teenusedisaini protsess, disaini strateegiline roll organisatsioonis, kliendiempaatia, iteratiivne ideede arendus, teenuse prototüüpimine ja testimine |
| Õpiväljund |
Koolituse läbinu tunneb teenusedisaini protsessi struktuuri; oskab kasutada koolitusel käsitletud teenusedisaini tööriistu. |
| Õppemeetod |
auditoorne õpe koos praktiliste harjutuste ja aruteludega |
| Õppekeel |
eesti |
| Sihtgrupp |
avaliku sektori töötajad, kohalike omavalitsuste töötajad, osakondade juhid, teenuste väljatöötamise eest vastutavad spetsialistid |
| Maht (ak t) |
8 |