Eesmärk:
Kursusel anname õpilastele praktilised oskused lihtsamate virtuaalreaalsuse aplikatsioonide loomiseks.
Sihtgrupp:
Kõik huvilised alates 15. eluaastast.
Teemad:
1. VR toimimispõhimõtete tutvustus. Seadmete kasutamine, ajalugu. Näiteid aplikatsioonidest ja kasutusvaldkondadest. Oma tulevase VR aplikatsiooni kontseptsiooni visandamine.
2. 3D modelleerimine VR keskkonnas Gravity Sketch tarkvara abil. 3D mudelite eksportimine ja importimine.
3. 3D mudelite loomine arvutipõhise rakendusega Blender.
4. Unreal Engine mängumootori alused. Visualiseerimise põhitõed, materjalide seadistamine ja keskkonna ülesehitamine.
5. Aplikatsiooni loomine Unreal Engine mängumootoris. Objektide animeerimine.
6. Aplikatsiooni loomine Unreal Engine mängumootoris. Interaktsioonide lisamine objektidele.
7. Aplikatsiooni loomine Unreal Engine mängumootoris. Projekti viimistlemine
8. Projektide ülevaatus VR seadmetes ja kursuse lõpetamine.
Õpiväljundid:
Kursuse käigus õpitakse kasutama virtuaalreaalsuse seadmeid ja looma erinevate vahendite abil 3D mudeleid. Omandatakse baasteadmised virtuaalreaalsuse keskkondade loomiseks ja visualiseerimiseks mängumootorites. Õpitakse tundma visuaalse programmeerimiskeele Blueprints aluseid ja kursuse lõpuks luuakse oma interaktiivsete elementidega VR prillides vaadeldav virtuaalreaalsuse aplikatsioon.
Tunnistus:
Tõend
Keel:
Eesti
Lektor:
Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
Maht:
auditoorne õppetöö: 16 akadeemilist õppetundi
iseseisev/muu õppetöö: 2 akadeemilist õppetundi
Kontakt:
Andres Ääremaa, +372 5886 1171, xr@taltech.ee
Hind:
60 €/osaleja
Märkused hinna kohta:
Tasumine võimalik osade kaupa.
Registreerumise tähtaeg:
21.09.2021 23:59
Ajakava:
23.09.2021
16:00 - 17:30
VR toimimispõhimõtete tutvustus. Seadmete kasutamine, ajalugu. Näiteid aplikatsioonidest ja kasutusvaldkondadest. Oma tulevase VR rakenduse kontseptsiooni visandamine.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
30.09.2021
17:00 - 18:30
3D modelleerimine VR keskkonnas Gravity Sketch tarkvara abil. 3D mudelite eksportimine ja importimine.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
07.10.2021
16:00 - 17:30
3D mudelite loomine arvutipõhise rakendusega Blender.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
14.10.2021
16:00 - 17:30
Unreal Engine mängumootori alused. Visualiseerimise põhitõed, materjalide seadistamine ja keskkonna ülesehitamine.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
21.10.2021
16:00 - 17:30
Rakenduse loomine Unreal Engine mängumootoris. Objektide animeerimine.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
04.11.2021
16:00 - 17:30
Rakenduse loomine Unreal Engine mängumootoris. Interaktsioonide lisamine objektidele.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
11.11.2021
17:00 - 18:30
Rakenduse loomine Unreal Engine mängumootoris. Projekti viimistlemine.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
18.11.2021
16:00 - 17:30
Projektide ülevaatus VR seadmetes ja kursuse lõpetamine.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa
Hind:
60 €/osaleja
Märkused hinna kohta:
Tasumine võimalik osade kaupa.
Maht:
auditoorne õppetöö:
16 akadeemilist õppetundi
iseseisev/muu õppetöö:
2 akadeemilist õppetundi
Õppekavarühm:
Tarkvara ja rakenduste arendus ning analüüs
Kontakt:
Andres Ääremaa, +372 5886 1171, xr@taltech.ee