Tallinna Tehnikaülikool

Eesmärk:

Kursusel anname õpilastele praktilised oskused lihtsamate virtuaalreaalsuse aplikatsioonide loomiseks.

Sihtgrupp:

Kõik huvilised alates 15. eluaastast.

Teemad:

1. VR toimimispõhimõtete tutvustus. Seadmete kasutamine, ajalugu. Näiteid aplikatsioonidest ja kasutusvaldkondadest. Oma tulevase VR aplikatsiooni kontseptsiooni visandamine.
2. 3D modelleerimine VR keskkonnas Gravity Sketch tarkvara abil. 3D mudelite eksportimine ja importimine.
3. 3D mudelite loomine arvutipõhise rakendusega Blender.
4. Unreal Engine mängumootori alused. Visualiseerimise põhitõed, materjalide seadistamine ja keskkonna ülesehitamine.
5. Aplikatsiooni loomine Unreal Engine mängumootoris. Objektide animeerimine.
6. Aplikatsiooni loomine Unreal Engine mängumootoris. Interaktsioonide lisamine objektidele.
7. Aplikatsiooni loomine Unreal Engine mängumootoris. Projekti viimistlemine
8. Projektide ülevaatus VR seadmetes ja kursuse lõpetamine.

Õpiväljundid:

Kursuse käigus õpitakse kasutama virtuaalreaalsuse seadmeid ja looma erinevate vahendite abil 3D mudeleid. Omandatakse baasteadmised virtuaalreaalsuse keskkondade loomiseks ja visualiseerimiseks mängumootorites. Õpitakse tundma visuaalse programmeerimiskeele Blueprints aluseid ja kursuse lõpuks luuakse oma interaktiivsete elementidega VR prillides vaadeldav virtuaalreaalsuse aplikatsioon.

Tunnistus:

Tõend

Keel:

Eesti

Lektor:

Artur Staškevitš, Andres Ääremaa

Maht:

auditoorne õppetöö: 16 akadeemilist õppetundi
iseseisev/muu õppetöö: 2 akadeemilist õppetundi

Kontakt:

Andres Ääremaa, +372 5886 1171, xr@taltech.ee

Hind:

60 €/osaleja

Märkused hinna kohta:

Tasumine võimalik osade kaupa.

Registreerumise tähtaeg:

21.09.2021 23:59

Ajakava:

23.09.2021


16:00 - 17:30

VR toimimispõhimõtete tutvustus. Seadmete kasutamine, ajalugu. Näiteid aplikatsioonidest ja kasutusvaldkondadest. Oma tulevase VR rakenduse kontseptsiooni visandamine.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa


30.09.2021


17:00 - 18:30

3D modelleerimine VR keskkonnas Gravity Sketch tarkvara abil. 3D mudelite eksportimine ja importimine.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa


07.10.2021


16:00 - 17:30

3D mudelite loomine arvutipõhise rakendusega Blender.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa


14.10.2021


16:00 - 17:30

Unreal Engine mängumootori alused. Visualiseerimise põhitõed, materjalide seadistamine ja keskkonna ülesehitamine.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa


21.10.2021


16:00 - 17:30

Rakenduse loomine Unreal Engine mängumootoris. Objektide animeerimine.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa


04.11.2021


16:00 - 17:30

Rakenduse loomine Unreal Engine mängumootoris. Interaktsioonide lisamine objektidele.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa


11.11.2021


17:00 - 18:30

Rakenduse loomine Unreal Engine mängumootoris. Projekti viimistlemine.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa


18.11.2021


16:00 - 17:30

Projektide ülevaatus VR seadmetes ja kursuse lõpetamine.
Lektor: Artur Staškevitš, Andres Ääremaa


Hind:

60 €/osaleja

Märkused hinna kohta:

Tasumine võimalik osade kaupa.

Maht:

auditoorne õppetöö:
16 akadeemilist õppetundi
iseseisev/muu õppetöö:
2 akadeemilist õppetundi

Õppekavarühm:

Tarkvara ja rakenduste arendus ning analüüs

Kontakt:

Andres Ääremaa, +372 5886 1171, xr@taltech.ee