Eesmärk:
Anda oskused virtuaalreaalsuse rakenduste loomiseks mängumootor Unreal Engine baasil.
Sihtgrupp:
Kõik huvilised. Kasutatakse visuaalset programmeerimiskeelt, eelnev programmeerimiskogemus pole vajalik.
Teemad:
1. VR rakenduste arendusvõimaluste baasteadmised mängumootor Unreal Engine baasil.
2. Visuaalne programmeerimine (Blueprints) ja interaktiivsed VR lahendused.
3. Interaktiivse 3D keskkonna optimeerimine.
4. VR-vaadeldava interaktiivse 3D keskkonna eksport.
Õpiväljundid:
Kursuse läbinu:
· omab baasteadmisi VR rakenduste arendusvõimalustest Unreal Engine mängumootori baasil;
· valdab visuaalse programmeerimiskeele Blueprints aluseid ja oskab luua projektidele interaktiivseid elemente;
· loob kursuse lõpuks VR prillides vaadeldava optimeeritud interaktiivse 3D keskkonna.
Tunnistus:
Tõend
Keel:
Eesti
Lektor:
Artur Staškevitš
Maht:
auditoorne õppetöö: 12 akadeemilist õppetundi
Kontakt:
Andres Ääremaa, +372 5886 1171, xr@taltech.ee
Hind:
221.31 € + KM/osaleja
Registreerumise tähtaeg:
29.10.2021 23:59
Asukoht:
Ajakava:
03.11.2021
09:30 - 17:00
Interaktiivse 3D keskkonna optimeerimine. VR-vaadeldava interaktiivse 3D keskkonna eksport.
Lektor: Artur Staškevitš
04.11.2021
09:30 - 13:00
VR rakenduste arendusvõimaluste baasteadmised mängumootor Unreal Engine baasil. Visuaalne programmeerimine (Blueprints) ja interaktiivsed VR lahendused.
Lektor: Artur Staškevitš
Asukoht:
Hind:
221.31 € + KM/osaleja
Maht:
auditoorne õppetöö:
12 akadeemilist õppetundi
Õppekavarühm:
Arvutikasutus
Kontakt:
Andres Ääremaa, +372 5886 1171, xr@taltech.ee