Tallinna Tehnikaülikool

Eesmärk:

Anda oskused liitreaalsuse rakenduste loomiseks mängumootor Unreal Engine baasil.

Sihtgrupp:

Kõik huvilised. Kasutatakse visuaalset programmeerimiskeelt, eelnev programmeerimiskogemus pole vajalik.

Teemad:

1. AR rakenduste arendusvõimaluste baasteadmised mängumootor Unreal Engine baasil.
2. Visuaalne programmeerimine (Blueprints) ja interaktiivsed AR lahendused.
3. Interaktiivse AR keskkonna optimeerimine.
4. AR-is vaadeldava interaktiivse 3D keskkonna eksport.

Õpiväljund:

Kursuse läbinu:
· omab baasteadmisi AR rakenduste arendusvõimalustest Unreal Engine mängumootori baasil;
· valdab visuaalse programmeerimiskeele Blueprints aluseid ja oskab luua projektidele interaktiivseid elemente;
· loob kursuse lõpuks AR seadmega vaadeldava optimeeritud interaktiivse 3D kihistuse.

Keel:

Eesti

Maht:

auditoorne õppetöö: 12 akadeemilist õppetundi

Tunnistus:

Tõend

Lektor:

Artur Staškevitš

Kontakt:

Andres Ääremaa, xr@taltech.ee

Hind:

221.31 € + KM/osaleja

Registreerumise tähtaeg:

12.11.2021 23:59

Ajakava:

17.11.2021


09:30 - 17:00

Interaktiivse AR keskkonna optimeerimine. AR-is vaadeldava interaktiivse 3D keskkonna eksport.
Lektor: Artur Staškevitš


18.11.2021


09:30 - 17:00

AR rakenduste arendusvõimaluste baasteadmised mängumootor Unreal Engine baasil. Visuaalne programmeerimine (Blueprints) ja interaktiivsed AR lahendused.
Lektor: Artur Staškevitš


Hind:

221.31 € + KM/osaleja

Maht:

auditoorne õppetöö:
12 akadeemilist õppetundi

Kontakt:

Andres Ääremaa, xr@taltech.ee