Eesmärk:
Anda oskused liitreaalsuse rakenduste loomiseks mängumootor Unreal Engine baasil.
Sihtgrupp:
Kõik huvilised. Kasutatakse visuaalset programmeerimiskeelt, eelnev programmeerimiskogemus pole vajalik.
Teemad:
1. AR rakenduste arendusvõimaluste baasteadmised mängumootor Unreal Engine baasil.
2. Visuaalne programmeerimine (Blueprints) ja interaktiivsed AR lahendused.
3. Interaktiivse AR keskkonna optimeerimine.
4. AR-is vaadeldava interaktiivse 3D keskkonna eksport.
Õpiväljund:
Kursuse läbinu:
· omab baasteadmisi AR rakenduste arendusvõimalustest Unreal Engine mängumootori baasil;
· valdab visuaalse programmeerimiskeele Blueprints aluseid ja oskab luua projektidele interaktiivseid elemente;
· loob kursuse lõpuks AR seadmega vaadeldava optimeeritud interaktiivse 3D kihistuse.
Keel:
Eesti
Maht:
auditoorne õppetöö: 12 akadeemilist õppetundi
Tunnistus:
Tõend
Lektor:
Artur Staškevitš
Kontakt:
Andres Ääremaa, xr@taltech.ee
Hind:
221.31 € + KM/osaleja
Registreerumise tähtaeg:
12.11.2021 23:59
Asukoht:
Ajakava:
17.11.2021
09:30 - 17:00
Interaktiivse AR keskkonna optimeerimine. AR-is vaadeldava interaktiivse 3D keskkonna eksport.
Lektor: Artur Staškevitš
18.11.2021
09:30 - 17:00
AR rakenduste arendusvõimaluste baasteadmised mängumootor Unreal Engine baasil. Visuaalne programmeerimine (Blueprints) ja interaktiivsed AR lahendused.
Lektor: Artur Staškevitš
Asukoht:
Hind:
221.31 € + KM/osaleja
Maht:
auditoorne õppetöö:
12 akadeemilist õppetundi
Kontakt:
Andres Ääremaa, xr@taltech.ee