Tallinna Tehnikaülikool

Turunduskonverentsil Password tunnustati 3. juunil Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad. Avaliku sektori võidutööks osutus žürii valikul TalTechi 2020/2021 uute tudengite vastuvõtukampaania „Mõtle suurelt“.

Anne Muldme ja Diana Aljas Passwordil 2021

Konverentsil võttis auhinna vastu ja tutvustas võidutööd Tallinna Tehnikaülikooli brändijuht Diana Aljas. Oma ettekandes tõdes ta, et koroona-aastal kampaaniat teha oli suur väljakutse, kuid ülikool oli väljakutseks valmis ja koostöös partneragentuuridega Tank ja Mindshare suutis ülikool olukorra enda kasuks tööle panna: „Kuna tavapärased offline-kanaleid ei olnud mõistlik kasutada, oli vaja rakendada digiformaate, mis ülikooli sihtrühmale aga väga sobisid.“ Aljas kinnitas, et nii ei jäänud ülikoolil kontakt sisseastujaga saavutamata, vaid leiti uusi ja nutikaid viise, kuidas sisseastujatega suhelda.

Tehnikaülikooli turunduse ja kommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme rääkis, et eelmise aasta kogemusi on ülikool saanud rakendada ka 2021. aastal. „Tehnikaülikool annab nii teaduse kui õppe kaudu suure panuse jätkusuutlike digitaalsete tehnoloogiate arengusse ning on loomulik, et ka meie turunduskampaaniad kannavad samu väärtuseid, mida me ülikooli igapäeva tegevuses au sees hoiame – oleme tulevikku vaatav ülikool ja võtame maksimumi digikeskkondade võimalustest. On suur tunnustus, et ka valdkonna eksperdid märkavad TalTechi kampaaniaid ja hindavad ühtaegu kõrgelt meie tulemuslikkust kui ka kaasaegsust. Kõige rohkem oleme tänulikud aga nii suure hulga tublide Eesti noorte soovi üle Tehnikaülikoolis õppida,“ lisas Muldme.

Diana Aljas Passwordil 2021

Aasta Turundustegu 2020 žürii koosseisu kuulusid Annika Arras (Miltton New Nordics), Britte Maidra (Dentsu Estonia), Kristjan Seema (Coop Pank), Mailis Timmi (Havas Communication/Havas Creative), Sander Maasik (Ekspress Meedia), Tarmo Pärjala (G4S), Liis Laisaar (Holin), Liia Pjatakova (Bolt Food), Kätrin Maidra (Initiative).

Aasta Turundusteo konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri.

Fotod: Password 2021, Raul Mee

Laeb infot...