Tallinna Tehnikaülikoolis oleme astunud sammu edasi, leppinud kokku ja teinud nähtavaks selle, millist õppimist ja õpetamist väärtustame.

Oleme kokku leppinud, et:
- õppimine on koostöö – see sünnib üliõpilase ja õppejõu dialoogist, mitte ainult loengus osalemisest;
- õppejõud on suunaja ja väärtuste kandja – ta loob õppimist toetava keskkonna, annab arengut toetavat tagasisidet ja suunab õppijat enda õppimist analüüsima;
- õppija on oma arengu arhitekt – teda kannavad kriitiline ja loov mõtlemine, eetiline tegutsemine ning ettevõtlik vaim;
- teaduspõhisus ja vastutus – õpetamine on teaduspõhine, õppimine tähendab süvitsi minemist ning valmidust luua uusi lahendusi.
Alanud õppeaasta alguses rõhutas TalTechi rektor Tiit Land õppimise ja õpetamise olulisust: „Meie akadeemiline kultuur kannab endas dialoogi, vastastikust austust, selgeid ootusi ja pidevat tagasisidet – see on vaimne töö, mis ulatub auditooriumitest päriseluni.“
Hea tava põhimõtete praktikasse jõudmisele anname hoogu kommunikatsioonikampaaniaga, kus teeme nähtavaks selle, mida ülikoolis hästi teeme. Toome esile 12 inspireerivat õppejõudu, kelle head õpetamist on üliõpilased kõrgelt hinnanud. Kampaania eesmärk on pakkuda eeskujusid ja ideid, kuidas head tava igapäevasesse õpetamisse viia, ning samal ajal innustada tudengeid sügavamalt oma õpingute sisule mõtlema, et võtta ülikooliajast maksimum.
Samuti pakume õppejõududele ja üliõpilastele arendusvõimalusi, mis toetavad hea tava põhimõtete rakendamist.
Loe lähemalt: taltech.ee/õppimine