Hiljuti tutvustatud Brüsseli mõttekoja Euroopa poliitikauuringute keskuse (CEPS) raportist selgus, et Eesti on Euroopas digiõppe liider, saavutades parimaid tulemusi hariduse digitaliseerimisel.
TalTechi haridustehnoloogia peaspetsialist Liisi Järve rääkis, et TalTechis on aastaid tehtud süstemaatiliselt tööd selle nimel, et e-õppe ja e-kursuste kvaliteeti tõsta. „Haridustehnoloogiakeskus on e-tugede hindamisprojekti raames kahe viimase aasta jooksul läbi vaadanud ja tagasisidestanud üle 1000 kohustusliku õppeaine e-toe. Loodetavasti oleme andnud ka omalt poolt panuse Eesti digiõppe eduloos,“ ütles Järve.
Elukestva digiõppe valmisoleku indeks annab ülevaate, kuidas eurooplased oma oskusi digitehnoloogia abil täiendavad. uuringus mõõdeti õpitulemusi, digitaalset taristut ja poliitikaid ning inimeste suhtumist digiõppesse 27 Euroopa Liidu riigis. Alustades sellest, kuidas on elukestvas õppes võimalik läbi veebikursuste õppida programmeerimist ja lõpetades sellega, kuidas kasutatakse mängulisi digitehnoloogiaid koolitundides.
Edetabeli kolme esimest kohta hoiavad Eesti, Holland ja Soome. Kõigis kolmes riigis on raporti järgi tugev valitsuspoliitika, mis julgustab digiõpet ja digitaallahenduste kasutamist, ning nende elanikel on kõrge arvutikirjaoskus.
Artikkel tugineb ITuudised.ee artiklile