Ajakirja Meremees kevadnumber on ilmunud.

KEVADNUMBRIST SAAB LUGEDA
- Intervjuud "Botnica" uue kapteni Kalle Kärneriga
Mida mereõigus võimaldab ehk Heiki Lindpere annab põhjaliku ülevaate laeva kinnipidamisest sadamas, kuidas kaitsta merepõhja õiguslikust vaatest, merede põhiseadusest, tsiviilarestist, Genfi konventsioonist ja muust Läänemerel toimunu valguses.
Milline on koolitusvajadus töötamaks alternatiivkütusega sõitvatel laevadel? Transporditeenuste konsortsiumi juht Katre Koit annab ülevaate Euroopa Meresõiduohutuse Ameti uuringust.
Ohutusjuurdluse Keskuse laevaõnnetuste vanemuurija Tauri Roosipuu annab ülevaate mullustest laevaõnnetustest. Lisaks selgitab „Megastari“ käikuvuse kaotuse põhjuseid.
Mereakadeemias kaitsti esimene doktoritöö
Riigikontroll avaldas kontrolliaruande, mille eesmärk oli välja selgitada, kas Transpordiamet (TRAM) on saavutanud Lennuameti, Maanteeameti ja Veeteede Ameti ühendamisel püstitatud eesmärgid. Tegime auditist kokkuvõtte merendusvaldkonna vaatest.
SUUR INTERVJUU: Eesti Merendusklaster MTÜ tegevjuht Ragmar Saksing räägib (kolmanda) merenduskobara eesmärkidest ja plaanidest.
PPA teatel toimus mullu rekordarv merepäästejuhtumeid. Miks ja kuidas, seda selgitab PPA lennu- ja merepäästekeskuse juht Tanel Rosenblad. Enim oli mullu rakkes Pirita vabatahtlikud merepäästjad.
Milline on Eesti mereväe laevastiku tulevik?
Eesti meremuuseum tähistas varasema asukoha
Mereakadeemia x Arengufond annab välja kolm stipendiumi mereakadeemia üliõpilastele: Eesti laevajuhtide Liidu stipendiumi, Tuleviku Lainelööja stipendiumi ja Gunvor Services stipendiumi. Kandideerimine on avatud 17. märtsini.
... ja palju muud huvitavat.
- Loe ajakirja Issuu keskkonnas siit: https://bit.ly/meremees_2025_kevad
Tellimisinfo
Paberajakirja saab tellida KE Ajakirjanduse tellimislehe kaudu:
https://bit.ly/telli_meremees_siit (aastatellimuse hind on 27 eurot)