Tänaseks juhib Triinu Haki ühe juhtiva Baltikumi joogibrändide maaletooja veiniportfelli kogu regioonis. Tema karjäär on kulgenud läbi tuntud rahvusvaheliste ettevõtete nagu Coca-Cola ja L’Oréal, hõlmates erinevaid rolle – alates analüütikust kuni Baltikumi tasandi müügi- ja turunduspositsioonideni.

Selle tugeva karjääritee üheks tugitalaks on TalTechi majandusteaduskonna juhtimise ja turunduse magistriõpe, mille Triinu lõpetas 2017. aastal, spetsialiseerudes tol ajal ekspordijuhtimisele. „See oli loogiline jätk eelnevatele valikutele – olin juba bakalaureuseõppes ettevõtluse ja ärijuhtimise õppekava lõpetanud ning paralleelselt ka töömaailmaga tutvust teinud,“ meenutab ta.
Triinut on alati paelunud äriline mõtlemine ja turundus, mistõttu tundus magistriõpe just nendes valdkondades loomulik ja huvipakkuv samm edasi. Tema karjäär kiiresti liikuvades tarbekaude valdkonnas on kasvanud koos praktiliste oskuste ja kogemustega: „Olen olnud tegus FMCG sektoris kogu oma teadliku karjääri – seda erinevates ettevõtetes, erinevatel positsioonidel, alates analüütikust kuni Baltikumi tasandi positsioonini.“
Tema hinnangul sünnib tugev teadlikkus oma karjäärivalikutest just siis, kui teooria ja praktika kohtuvad. „Mida rohkem on tudengitel võimalusi varakult oma tulevase erialaga seotud tööeluga kokku puutuda, seda teadlikumalt saavad nad oma teekonda kujundada.“
Hiljuti liitus Triinu TalTechi majandusteaduskonna mentorlusprogrammiga „Vilistlaselt üliõpilasele“, sooviga anda midagi tagasi kogukonnale, mis tema enda arengule kaasa aitas. „Mentorlusprogrammiga liitumine oli minu jaoks võimalus anda tagasi kogukonnale, mis on ka minu enda erialasesse arengusse panuse andnud.“ Samal ajal rõhutab ta, et mentorlus on kahepoolne kogemus: „Teisalt pakub see programm ka värsket vaadet noorema põlvkonna mõtlemisele ja ootustele – see on kahepoolne rikastumine.“
Triinu usub, et praktiline lähenemine õppetöös – nagu külalisloengud, koostööprojektid ja ettevõtete kaasamine – aitab tudengitel paremini mõista, mida nad tahavad teha. Samas ei saa tema sõnul loota ainult süsteemile või koolile: „Isegi kui ülikool teeb omalt poolt kõik, et luua toetav ja võimalusi pakkuv keskkond, sõltub lõplik tulemus siiski ennekõike tudengist endast – initsiatiiv, huvi ja valmidus kogemusi saada on võti.“
TalTechi majandusteaduskonna magistriõpe ühendab akadeemilise kvaliteedi ja praktilise rakendatavuse. Juhtimise ja turunduse õppekaval saad valida nelja peaeriala vahel: rahvusvaheline ettevõtlus ja juhtimine, turunduse ja kliendikogemuse juhtimine, äriprotsesside juhtimine digitaalühiskonnas ning teenusedisain.
Ehita oma karjäär kindlale vundamendile – TalTechi majandusteaduskonna magistriõpe ootab Sind!
Tutvu juhtimise ja turunduse õppekavaga ning kandideeri kohe: taltech.ee/sisseastuja/magistrioppe-erialad/juhtimine-ja-turundus
Kandideerimine on avatud ja kestab 3. juuli keskpäevani.