Tallinna Tehnikaülikool

Eesti reklaamimaailma tähtsaim auhinnakonkurss Kuldmuna 2025 oli TalTechi jaoks sel aastal enneolematult edukas. 

Auhindade kättesaamine

Tõime koju lausa kaks Kuldmuna ja ühe Pronksmuna!

2024. aastal korraldatud üle-eestiline matemaatikaülesannete lahendamise võistlus E-rehkendus võitis avaliku kommunikatsiooni Kuldmuna ning sotsiaal- ja vastutustundliku kommunikatsiooni Pronksmuna. E-rehkenduse kommunikatsioonipartner, kes selle ka Kuldmuna konkursile esitas, oli agentuur META Advisory. Lisaks neile panustasid pea terve linnatäie inimesi aktiveerunud võistluse õnnestumisse SEB Pank, ERR, Eesti Koolimatemaatika Ühendus ja Raven Solutions. Viimane oli ka E-rehkenduse platvormi loomise taga.

TalTechi 2024 vastuvõtukampaania "Mina olen tulevik" võitis kategoorias Disain ja meisterlikkus: meisterliku animatsiooni Kuldmuna. Kampaania loovlahenduse autor on disainiagentuur TANK, animatsioonide looja on Vanamehe karakteriga tuntuks saanud Mikk Mägi.

Kampaania peategelasteks olid tehnikaülikooli kaheksa esindustudengit, kes jagasid tulevastele üliõpilastele oma unistusi, mille saavutamine on võimalik vaid TalTechi haridusega. Näiteks teha Eestisse kullakaevandus või töötada välja rahatarkuse äpp, luua paneelelamutesse rippaiad, leiutada uusi ravimeid, tuua rohkem naisi inseneeriasse, luua IT ettevõte või purjetada ümber Horni neeme. Kampaania raames sündis kaheksa erinäolist ja tõeliselt kõrgel tasemel animeeritud videolugu, mis seekord ka auhinnad pälvisid.

"Mõlemad projektid olid väga intensiivsed ja töömahukad. Kui e-rehkendus oli äärmiselt intensiivne kolmekuuline sprint, siis pool aastat kestvat kampaaniat valmistasime ette sisuliselt terve 2023. aasta sügise. Meie jaoks ei olnud eesmärgiks mitte auhinnad, vaid see, et kampaania avaldaks positiivset mõju meie sisseastujatele (mida see ka tegi) ja e-rehkendus tooks meie jaoks elutähtsa aine – matemaatika – üheks päevaks kogu Eesti fookusesse. Et matemaatikast võiks tõesti saada meie teine riigikeel," sõnas TalTechi strateegilise turunduse juht ja mõlema projekti ülikooli-poolne projektijuht, Kadri Kiigema-Voorel. "Aga loomulikult on meil ülihea meel, et meie tööd ja paljude inimeste panust nii kõrgelt hinnati. See innustab ja annab jällegi kinnitust, et kui tahad parimat tulemust, siis tuleb tööd teha parimatega. Suur-suur aitäh meie turundustiimile, kõigile kolleegidele, tudengitele ja koostööpartneritele," lisas ta.

E-rehkendus 2024

  • TalTechi projektijuht: Kadri Kiigema-Voorel
  • META Advisory Group projektijuht: Grete-Liina Roosve
  • Meeskond: Urmas Vaino, Tiit Land, Hanno Tomberg, Päivo Simson, Krõõt Nõges, Sulev Oll
  • Partnerid: Meta Advisory Group, ERR, SEB Eesti - Katre Kärner ja Janno Dreger, Reiven Solutions, Eesti Koolimatemaatika Ühendus

TalTechi 2024 vastuvõtukampaania "Mina olen tulevik"

  • TalTechi projektijuht: Kadri Kiigema-Voorel
  • Disainiagentuur TANK projektijuht: Saara Indiana Bergström
  • Meeskond: Margit Täht, Elina-Emiilie Leht, Epp Joala, Hele-Riin Pihel, Cia-Helena Meldo, Katerina Kaiser, Ingrid Laas, Marlèn Mais, Karin Härmat, Gert Zavatski, Marje Meenov, Evelin Mesila, Kai Kalda-Kiisk, Piret Lember
  • TalTechi esindustudengid: Brenda Pent, Elisabeth Kass, Kadri-Liis Salupõld, Virgo Tiidermann, Henri Suomalainen, Karlis Saarna, Mark-Mihkel Eiche, Eeva Vitsut
  • Disainiagentuur Tank: Joel Volkov, Ants Tõnisson, Jaan Rohtla, Dolores Rang, Mikk Mägi, BOP Animations
  • Kampaania meediagentuur: Initiative, Kätrin Maidla ja Oliver Vilms
  • PR partner: Miltton New Nordics, Sigrid Laev ja Silvia Säinast

Foto: Kuldmuna