Tallinna Tehnikaülikool

Mai keskel selgusid Eesti suurima ja autoriteetseima reklaami- ja loovtööde konkursi Kuldmuna turundusvaldkonna 2021. aasta parimad loovtööd ja agentuurid.

Kuldmuna

TalTechi 2021. aasta vastuvõtukampaania „Liitreaalne sisseastumine“ pälvis kokku viis tunnustust neljas kategoorias:
disain ja meisterlikkus/ keskkondade-ülene kogemus – kuldmuna;
turunduskommunikatsioon/ digireklaam – kuldmuna;
turunduskommunikatisioon/ digikampaania – pronksmuna;
turunduskommunikatsioon/ meedia erilahendus – hõbemuna;
turunduskommunikatsioon/ meedia erilahendus – liitreaalsuse (AR) erimuna.

Hele-Riin Pihel tehnikaülikooli turunduse ja kommunikatsiooni osakonnast kinnitas: „Koostöös julge loovagentuuriga tulevad tõeliselt loovad lahendused, mis on efektsed ja meeldejäävad ning kõnetavad noori inimesi. Tagasiside näitab, et TalTechi kuvand on tänu headele otsustele kujunenud sisseastujatele värskeks ja inspireerivaks, mis on enam kui saja-aastase traditsiooni ja väärika ajalooga haridusasutuse puhul väga suur saavutus.“

TalTechi brändi- ning kampaania projektijuhi Diana Aljase sõnul on ülikool koos loovagentuuriga Tank juba mitu aastat järjest sisseastujaid proovile pannud ja motiveerinud neid suuremalt mõtlema. „Ülikool ise peab olema eeskujuks ja on lisaboonuseks, kui ka ülikooli turundustegevused saavad Kuldmuna konkursil valdkonna ekspertide tunnustust. Tahame ja saame ka ise ülikooli turunduses olla julged suunanäitajad, kes murravad piire.“

Talle sekundeerib Tanki projektijuht Saara Indiana Bergström: „Lihtne on teha head tööd, kui on olemas volitused selle tegemiseks – kliendi usaldus. Oleme saanud juba päris mitmeid aastaid Tal Techi sisseastumiskampaaniat teha ja niimoodi oma ideid, visuaale ja hääletooni üha täpsemaks kalibreerida. Ambitsioonikas, innovatsioonile suunatud ülikool vajab ka reklaame, mis neid püüdlusi toetavad.“

TalTechi vastuvõtukampaania loovagentuur Tank võitis ka 2022. aasta digiagentuuri tiitli. Vaata TalTechi kampaaniatööst „Liitreaalne sisseastumine“ videot siit.

Loovkonkursile esitati sel aastal 822 tööd, mille hulgas olid populaarseimad kategooriad bränding, suhtekorraldus ja üritusturundus. Võidumune jagati reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse ja üritusturunduse kõige säravamatele tegudele ja tegijatele. Kokku kuulutati välja 47 kuldmuna, 57 hõbemuna, 60 pronksmuna ja 7 erimuna võitjad.

Kuldmuna korraldab Turundajate Liit (TULI), mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest. 

Laeb infot...