Tallinna Tehnikaülikool

Rahvusvahelise väikeriikide reklaamikonkursi BalticBest 2022 tööde finaali pääses tänavu kahes kategoorias ka TalTechi 2021. aasta vastuvõtukampaania „Liitreaalne sisseastumine“, mille autoriks on reklaamiagentuur Tank.

Kampaania 2021_Liitreaalne sisseastumine

Nendeks kategooriateks olid välimeedia / välimeedia erilahendused ning innovatsioon meedias ja turunduses /tehnoloogia kasutamine.

Kokku laekus konkursile 187 tööd kaheksast riigist: Horvaatiast, Gruusiast, Leedust, Lätist, Eestist, Mauritiuselt, Jamaikalt ja Namiibiast.

Kolmapäeval, 24. augustil toimus otse-eetris võistlustööde hindamine, eelkõige jälgiti loovlahenduste originaalsust ja kvaliteeti. Žüriiliikmed kiitsid meie kampaania juures head lähenemist, mis kõnetas sihtrühma ja oli sellele oluline, samuti hakkas see välimeedias hästi silma.

Kuigi medalikohti seekord ei tulnud, on sama vastuvõtukampaania saanud neid varem. Mai keskel pälvis kampaania Eesti suurima ja autoriteetseima reklaami- ja loovtööde konkursil Kuldmuna kokku viis tunnustust neljas kategoorias:

  • disain ja meisterlikkus / keskkondade-ülene kogemus – kuldmuna;
  • turunduskommunikatsioon / digireklaam – kuldmuna;
  • turunduskommunikatisioon / digikampaania – pronksmuna;
  • turunduskommunikatsioon / meedia erilahendus – hõbemuna;
  • turunduskommunikatsioon / meedia erilahendus – liitreaalsuse (AR) erimuna.

Vaata kuidas kampaania välja nägi SIIT

Laeb infot...