Tallinna Tehnikaülikool

Edu digitaalajastul tähendab uute rakenduste, platvormide ja strateegiate väljatöötamist - mis muudavad ettevõtte tööd efektiivsemaks ning loovad paremaid kogemusi klientidele. See on tehisintellekti, masinõppe, pilvandmetöötluse, suurandmete, plokiahela ja muude esilekerkivate tehnoloogiate integreerimine ettevõtte protsessidesse.

Tarmo Koppel
Tarmo Koppel - TalTechi majandusteaduskonna organistasiooni ja juhtimise valdkonna lektor

Digiajastu edukad ettevõtted peavad suutma kiiresti kohaneda ja uuendusi teha. Tuleb olla valmis kiiresti reageerima ärikeskkonna muutuvatele tingimustele, sh 1) omaks võtta uusi tehnoloogiaid, 2) arvestada klientide tagasisidega ja olla paindlik nende järgi protsesside muutmisteks ning 3) viia otsustusmehhanism andmepõhiseks. Edu saadab ettevõtteid, mis suudavad klientide vajadustele reaalajas reageerida. Usaldusväärne klienditeenindus ja tugev kohalolek veebis on möödapääsmatu. Ettevõtetel, mis mõistavad protsesside automatiseerimise ja masinõppe vajadust, saab olema parem positsioon turul.

Eduks ei piisa üksnes innovaatilisest digitaalsest võimekusest. Innovaatiline tehnoloogia, tooted ja teenindus peavad peegelduma ka juhtimissüsteemides ja -protseduurides. Tugevad ja läbimõeldud digitaalse turunduse plaanid, täiustatud analüüsivõimalused ja otsustusmehhanismid, mis rakendavad andmevõimendust - on digitaalajastul edukate ettevõtete tunnuseks. Need ettevõtted suudavad kasutada tehnoloogia ja andmete võimsust uute toodete, teenuste ja kliendikogemuste loomiseks.

Laeb infot...