Tallinn University of Technology

Aim of the course:

Mikrokraadi läbimine annab süstematiseeritud ülevaate digitaalse turunduse mõistetest, olemusest, kontseptuaalsest raamistikust ja rollist turunduses, integreeritud kommunikatsioonist digitaalsetes kanalites, turundusautomaatikast ning tehnoloogia arenguga seonduvatest probleemidest digitaalses turunduses.
Kava eesmärgiks on anda süvendatud teadmised turundusuuringute teoreetilistest alustest ja uuringute kasutamisest praktikas; õpetada kasutama peamisi elamus- ja teenusedisaini tööriistu ning harjutada äriedu tagavaid etnograafilisi vaatlusi ja sotsiaalseid suhtlemisoskusi. Saada süvendatud teadmisi brändi juhtimise teoreetilistest mudelitest ja brändi juhtimisest praktikas.

Target group:

Turundusvaldkonnas töötavad inimesed, kes soovivad omandada valdkonnast sügavamaid teadmisi väiksemate moodulitena.

Prerequisites:

Haridusnõue bakalaureusekraad või sellele vastav kvalifikatsioon.

Topics:

MMM5490 Turunduse digitaliseerimine/6 EAP
MMM5420 Turundusuuringud/6 EAP
MMM5410 Tarbijakäitumine/6 EAP
MMM5460 Brändi juhtimine/6 EAP

Study results:

Õppija:
1. tunneb digitaalse turunduse vahendeid ja nende muutuvaid tehnoloogilisi võimalusi rakendamaks neid turunduses ning müügis;
2. hindab turundustehnoloogia rakendamise efektiivust organisatsioonis ja selle sobivust ettevõtte plaanidesse;
3. analüüsib uuringuandmeid kvantitatiivselt ja kvalitatiivselt;
4. oskab praktikas mõõta ja kirjeldada tarbija ostukäitumist;
5. oskab hinnata brändi selle näitajate põhjal;
6. mõistab suurandmete rolli ja võimalusi kaasaegses turundustegevuses.

Assessment criteria:

Õppeainete sooritamine positiivsele tulemusele.

Graduation document:

TalTech certificate

Language:

Estonian

Lecturer:

MMM5490- Kaarel Oja

MMM5420- Iivi Riivits-Arkonsuo

MMM5410- Oliver Parts

MMM5460- Rene Arvola

Credits:

contact study: 256 academic hours
autonomous/other study: 368 academic hours

EAP:

24

Contact:

avatud õppe keskus, 6203600, mikrokraadid@taltech.ee; Katrin Arvola

Price:

1680 €/participant

Price comment:

Tasu maksmine toimub mikrokraadikava kogumaksumuse alusel semestripõhiselt ning arvutatakse vastavalt valitud õppeaine/õppeainete ainepunktide mahule ja ülikoolis kehtestatud tasumääradele.

Registration deadline:

23.08.2024 23:59

Comment:

Mikrokraadikavale võetakse vastu 10 osalejat. Kandideerimistingimused: bakalaureusekraad

Location:

Akadeemia tee 3, Tallinn

Timetable:

Location:

Akadeemia tee 3, Tallinn

Price:

1680 €/participant

Price comment:

Tasu maksmine toimub mikrokraadikava kogumaksumuse alusel semestripõhiselt ning arvutatakse vastavalt valitud õppeaine/õppeainete ainepunktide mahule ja ülikoolis kehtestatud tasumääradele.

Credits:

contact study:
256 academic hours
autonomous/other study:
368 academic hours

EAP:

24

Curriculum group:

Marketing and advertising

Contact:

avatud õppe keskus, 6203600, mikrokraadid@taltech.ee; Katrin Arvola