Eesmärk:
Alusteadmiste omandamine videomängude arendusest - läbi disaini, kunsti ja helikunsti mänguprototüüpide loomine
Sihtgrupp:
8. - 11. klasside õpilased
Teemad:
*Sissejuhatus mängude arendusse: mängudisaini printsiibid, programmeerimise põhikontseptsioon, mängumootorid;
*Ülevaade Unreal mängumootorist, liides, mängukomponendid ning blueprint visuaalne skriptimine.
*Ülevaade mängude mehhaanikatest: tegelaste liikumine, suhtlemine objektidega ning võitlussüsteemid.
*Sissejuhatus level disaini: maastiku loomine, valgustus ja heliefektid.
*Sissejuhatus mängukunsti: 2D ja 3D graafika, tekstuuride ning materjalide loomine.
*Ülevaade animatsioonitehnikatest, sh liikumise jäädvustamine.
*Sissejuhatus helidisaini, sealhulgas heliefektide ja muusika loomisse.
*Mängu testimise ja kvaliteedi tagamise tehnikad.
Õpiväljundid:
Kursuse lõpetanu oskab kasutada Unreal mängumootorit algtasemel
Tunnistus:
TalTech tunnistus
Keel:
Eesti, Inglise
Lektor:
Full Cycle Game Academy instructors
Maht:
auditoorne õppetöö: 32 akadeemilist õppetundi
EAP:
1
Kontakt:
Kädi Kallau, 56471247, kadi.kallau@taltech.ee
Hind:
150 €/osaleja
Registreerumise tähtaeg:
03.08.2023 23:59
Asukoht:
Full Cycle Game Academy classroom, Malmö 23-41
Ajakava:
07.08.2023
09:00 - 11:00
Introduction, icebreaker activities and overview of the game development basis
11:00 - 11:15
Break
11:15 - 12:45
Overview of Unreal Engine, including its interface, game components, and blueprint visual scripting
12:45 - 14:00
Lunch break
14:00 - 16:00
Hands-on practice: Setting up Unreal Engine and getting to know the engine
16:30 - 00:00
Board Game night
08.08.2023
09:00 - 11:00
Overview of game mechanics, including character movement, interaction with objects, and combat systems
11:00 - 12:00
Trip to the Gamecan office
12:00 - 13:00
Introduction to level design, including terrain creation, lighting, and sound effects
13:00 - 14:00
Lunch break
14:00 - 16:00
Hands-on practice: Creating a simple game prototype in Unreal Engine
16:30 - 00:00
Dance class at Black and Brownie
09.08.2023
09:00 - 11:00
Introduction to game art, including creating 2D and 3D graphics, textures, and materials
11:00 - 11:15
Break
11:15 - 12:45
Overview of animation techniques, including keyframe animation and motion capture
12:45 - 14:00
Lunch break
14:00 - 16:00
Hands-on practice: Creating game art and animation using Unreal Engine
16:30 - 00:00
Gaming Night at the classroom (free-to-play games)
10.08.2023
10:00 - 11:00
Introduction to game sound design, including sound effects and music
11:00 - 11:15
Break
11:15 - 12:45
Hands-on practice: Continue with the game prototype
13:00 - 14:00
Lunch break
14:00 - 16:00
Showcase of projects created during the camp, feedback session and final words
11.08.2023
00:00 - 00:00
Beach Day!
Asukoht:
Full Cycle Game Academy classroom, Malmö 23-41
Hind:
150 €/osaleja
Maht:
auditoorne õppetöö:
32 akadeemilist õppetundi
EAP:
1
Õppekavarühm:
Tarkvara ja rakenduste arendus ning analüüs
Kontakt:
Kädi Kallau, 56471247, kadi.kallau@taltech.ee