Tallinna Tehnikaülikool

Eesmärk:

Alusteadmiste omandamine videomängude arendusest - läbi disaini, kunsti ja helikunsti mänguprototüüpide loomine

Sihtgrupp:

8. - 11. klasside õpilased

Teemad:

*Sissejuhatus mängude arendusse: mängudisaini printsiibid, programmeerimise põhikontseptsioon, mängumootorid;
*Ülevaade Unreal mängumootorist, liides, mängukomponendid ning blueprint visuaalne skriptimine.
*Ülevaade mängude mehhaanikatest: tegelaste liikumine, suhtlemine objektidega ning võitlussüsteemid.
*Sissejuhatus level disaini: maastiku loomine, valgustus ja heliefektid.
*Sissejuhatus mängukunsti: 2D ja 3D graafika, tekstuuride ning materjalide loomine.
*Ülevaade animatsioonitehnikatest, sh liikumise jäädvustamine.
*Sissejuhatus helidisaini, sealhulgas heliefektide ja muusika loomisse.
*Mängu testimise ja kvaliteedi tagamise tehnikad.

Õpiväljundid:

Kursuse lõpetanu oskab kasutada Unreal mängumootorit algtasemel

Tunnistus:

TalTech tunnistus

Keel:

Eesti, Inglise

Lektor:

Full Cycle Game Academy instructors

Maht:

auditoorne õppetöö: 32 akadeemilist õppetundi

EAP:

1

Kontakt:

Kädi Kallau, 56471247, kadi.kallau@taltech.ee

Hind:

150 €/osaleja

Registreerumise tähtaeg:

03.08.2023 23:59

Asukoht:

Full Cycle Game Academy classroom, Malmö 23-41

Ajakava:

07.08.2023


09:00 - 11:00

Introduction, icebreaker activities and overview of the game development basis


11:00 - 11:15

Break


11:15 - 12:45

Overview of Unreal Engine, including its interface, game components, and blueprint visual scripting


12:45 - 14:00

Lunch break


14:00 - 16:00

Hands-on practice: Setting up Unreal Engine and getting to know the engine


16:30 - 00:00

Board Game night


08.08.2023


09:00 - 11:00

Overview of game mechanics, including character movement, interaction with objects, and combat systems


11:00 - 12:00

Trip to the Gamecan office


12:00 - 13:00

Introduction to level design, including terrain creation, lighting, and sound effects


13:00 - 14:00

Lunch break


14:00 - 16:00

Hands-on practice: Creating a simple game prototype in Unreal Engine


16:30 - 00:00

Dance class at Black and Brownie


09.08.2023


09:00 - 11:00

Introduction to game art, including creating 2D and 3D graphics, textures, and materials


11:00 - 11:15

Break


11:15 - 12:45

Overview of animation techniques, including keyframe animation and motion capture


12:45 - 14:00

Lunch break


14:00 - 16:00

Hands-on practice: Creating game art and animation using Unreal Engine


16:30 - 00:00

Gaming Night at the classroom (free-to-play games)


10.08.2023


10:00 - 11:00

Introduction to game sound design, including sound effects and music


11:00 - 11:15

Break


11:15 - 12:45

Hands-on practice: Continue with the game prototype


13:00 - 14:00

Lunch break


14:00 - 16:00

Showcase of projects created during the camp, feedback session and final words


11.08.2023


00:00 - 00:00

Beach Day!


Asukoht:

Full Cycle Game Academy classroom, Malmö 23-41

Hind:

150 €/osaleja

Maht:

auditoorne õppetöö:
32 akadeemilist õppetundi

EAP:

1

Õppekavarühm:

Tarkvara ja rakenduste arendus ning analüüs

Kontakt:

Kädi Kallau, 56471247, kadi.kallau@taltech.ee