Tallinna Tehnikaülikool

Eesmärk:

Mikrokraadi läbimine annab süstematiseeritud ülevaate digitaalse turunduse mõistetest, olemusest, kontseptuaalsest raamistikust ja rollist turunduses, integreeritud kommunikatsioonist digitaalsetes kanalites, turundusautomaatikast ning tehnoloogia arenguga seonduvatest probleemidest digitaalses turunduses.
Kava eesmärgiks on anda süvendatud teadmised turundusuuringute teoreetilistest alustest ja uuringute kasutamisest praktikas; õpetada kasutama peamisi elamus- ja teenusedisaini tööriistu ning harjutada äriedu tagavaid etnograafilisi vaatlusi ja sotsiaalseid suhtlemisoskusi. Saada süvendatud teadmisi brändi juhtimise teoreetilistest mudelitest ja brändi juhtimisest praktikas.

Sihtgrupp:

Turundusvaldkonnas töötavad inimesed, kes soovivad omandada valdkonnast sügavamaid teadmisi väiksemate moodulitena.

Eeldused:

Haridusnõue bakalaureusekraad või sellele vastav kvalifikatsioon.

Teemad:

MMM5490 Turunduse digitaliseerimine/6 EAP
MMM5420 Turundusuuringud/6 EAP
MMM5410 Tarbijakäitumine/6 EAP
MMM5460 Brändi juhtimine/6 EAP

Õpiväljundid:

Õppija:
1. tunneb digitaalse turunduse vahendeid ja nende muutuvaid tehnoloogilisi võimalusi rakendamaks neid turunduses ning müügis;
2. hindab turundustehnoloogia rakendamise efektiivust organisatsioonis ja selle sobivust ettevõtte plaanidesse;
3. analüüsib uuringuandmeid kvantitatiivselt ja kvalitatiivselt;
4. oskab praktikas mõõta ja kirjeldada tarbija ostukäitumist;
5. oskab hinnata brändi selle näitajate põhjal;
6. mõistab suurandmete rolli ja võimalusi kaasaegses turundustegevuses.

Hindamiskriteeriumid:

Õppeainete sooritamine positiivsele tulemusele.

Tunnistus:

TalTech tunnistus

Keel:

Eesti

Lektor:

MMM5490- Kaarel Oja

MMM5420- Iivi Riivits-Arkonsuo

MMM5410- Oliver Parts

MMM5460- Rene Arvola

Maht:

auditoorne õppetöö: 256 akadeemilist õppetundi
iseseisev/muu õppetöö: 368 akadeemilist õppetundi

EAP:

24

Kontakt:

avatud õppe keskus, 6203600, mikrokraadid@taltech.ee; Katrin Arvola

Hind:

1680 €/osaleja

Märkused hinna kohta:

Tasu maksmine toimub mikrokraadikava kogumaksumuse alusel semestripõhiselt ning arvutatakse vastavalt valitud õppeaine/õppeainete ainepunktide mahule ja ülikoolis kehtestatud tasumääradele.

Registreerumise tähtaeg:

23.08.2024 23:59

Kommentaar:

Mikrokraadikavale võetakse vastu 10 osalejat. Kandideerimistingimused: bakalaureusekraad

Asukoht:

Akadeemia tee 3, Tallinn

Ajakava:

Asukoht:

Akadeemia tee 3, Tallinn

Hind:

1680 €/osaleja

Märkused hinna kohta:

Tasu maksmine toimub mikrokraadikava kogumaksumuse alusel semestripõhiselt ning arvutatakse vastavalt valitud õppeaine/õppeainete ainepunktide mahule ja ülikoolis kehtestatud tasumääradele.

Maht:

auditoorne õppetöö:
256 akadeemilist õppetundi
iseseisev/muu õppetöö:
368 akadeemilist õppetundi

EAP:

24

Õppekavarühm:

Turundus ja reklaam

Kontakt:

avatud õppe keskus, 6203600, mikrokraadid@taltech.ee; Katrin Arvola