Teenusedisaini konverentsil on seekord fookuses kliendikogemuse autentsuse tähtsus ja tehisintellekti rakendamine elamuse loomisel. Kuidas aga säilitada inimkeskne lähenemine? Kuidas pakkuda positiivset elamust ka kliendile, kes on juba “ära hellitatud”. Ning peamine: kas see tasub ka äriliselt ära?
Konverents on täies mahus sisustatud praktikute poolt. Rahvusvahelised eksperdid jagavad oma kogemust ja avavad oma igapäevatöö väljakutseid.
Üritusel jagavad oma kogemusi rahvusvaheliselt tunnustatud eksperdid, sealhulgas H&M globaalse disainisuuna juht Heidi Ettanen, EY Seren London partner Helen Bentley, ING panga Holland tootejuht Pervin Celik, Nordic Business Forum kliendikogemuse juht Salla Seppä ja paljud teised.
Sel aastal toimub konverents 30. mail Filmimuuseumis ning on inglise keeles. Sündmuse eestvedajad on TalTechi teenusedisaini labor d.Lab, Eesti Rahvusraamatukogu (RaRa), konsultatsiooniettevõte EY Balti, digilahenduste agentuur Rethink ning esmakordselt ka telekommunikatsiooniettevõte Telia.
Registreeru juba täna! Lisainfo ja registreerumine: servicedesignday.ee
Ilusamat homset disainides!