Tallinna Tehnikaülikool

Tänapäeva maailmas lõhuvad akadeemilised liidud piire, pakkudes üliõpilastele ainulaadseid võimalusi oma teadmiste ja kogemuste laiendamiseks. Üks selline algatus on EuroTeQ Alliance, mis on juhtivate Euroopa tehnikaülikoolide koostööprojekt. Hasti Sobhanian, TalTechi inseneeriatudeng, jagas meiega oma kogemusi EuroTeQi kursusel õppimise kohta.

llkiu

Hasti teekond EuroTeQi juurde sai alguse murega, millega ta oma õpingutel silmitsi seisis. "Mul oli TalTechis statistika kursusega probleeme," meenutab ta. "Ma tundsin, et ma ei saanud neid teadmisi, mida päriselt soovisin." See rahulolematus viis ta otsima alternatiive ning EuroTeQi kursuse kataloog osutuski suurepäraseks lahenduseks.

Hasti otsustas registreeruda Tšehhi Tehnikaülikooli (CTU) poolt pakutavale statistika kursusele. See otsus oli Hasti jaoks ülimalt meeldejkääv. "Ma armastasin seda kogemust," ütles ta entusiastlikult. "Mu professor oli nii tore ja kui ma teeksin seda kursust 100% uuesti."

Võimalus õppida erinevas akadeemilises keskkonnas ja metoodikaga aitas Hasti mitte ainult ületada oma statistikaalaseid väljakutseid, vaid rikastas ka tema üldist akadeemilist kogemust. CTU toetav ja kaasahaarav õpetamismeetod avaldas õppeaine arusaamisele ja väärtustamisele märkimisväärset mõju.

Kursusele registreerimise protsess

EuroTeQi kursusele registreerimise protsessi hõlbustasid selged juhised ja TalTechi ning CTU poolne tugi. Kuid Hasti rõhutab siiski ka proaktiivse ja organiseeritud olemise tähtsust. "On hea, kui semestri alguses oma professoriga kõik üle kontrollida," soovitas ta. See tagab, et koduülikoolis ainepunktide ülekandmisel ei tekiks probleeme, mis on akadeemilise progressi säilitamiseks kriitilise tähtsusega.

Isiklik kasv ja professionaalne ettevalmistus

Lisaks akadeemilistele eelistele aitas osalemine EuroTeQi kursusel kaasa ka Hasti isiklikule arengule. Rahvusvahelise üliõpilaste ja professorite rühmaga suhtlemine pakkus talle mitmekesiseid vaatenurki ja koostöökogemusi. See kokkupuude on hindamatu, valmistades õpilasi ette globaliseerunud töökeskkonnaks, millega nad oma karjääris kokku puutuvad.

Mõeldes oma kogemusele, on Hasti üheselt positiivne. EuroTeQ mitte ainult ei lahendanud tema vahetuid akadeemilisi muresid, vaid avas ka uusi võimalusi tema tulevasteks õpinguteks ja karjääriks.

Hasti Sobhaniani kogemuslugu on tõend akadeemiliste koostööprojektide, nagu EuroTeQ, eelistest. Pakkudes üliõpilastele juurdepääsu mitmekesistele haridusressurssidele ja metoodikatele, parandavad sellised algatused mitte ainult akadeemilist arusaamist, vaid soodustavad ka isiklikku ja professionaalset kasvu. Üliõpilastele, kes seisavad silmitsi akadeemiliste väljakutsetega või soovivad lihtsalt oma silmaringi laiendada, esindab EuroTeQ terviklikumale hariduskogemusele.