Avaliku sektori väljakutsed lihtsate teenuste loomisel on suured: seadusandlus, eelarve ja avalik tähelepanu seavad oma piiranguid. Teenusedisain on meetod, mis võimaldab luua teenuseid, mis on kasutajakesksed, olles sealjuures ka ratsionaalselt teostatavad.
Kuidas aga disainida avalikku teenust nii, et kasusaaja saab maksimaalse väärtuse, minimaalse eelarve ja töö ajakulu juures, selgitame juba lähiajal toimuval avaliku sektori teenusedisaini koolitusel TalTechis. Koolitusel räägitakse, milliste mõtteviiside ja meetodite kaudu jõuda parima tulemuseni.
Koolituse tulemusena omandavad osalejad baasteadmised teenusedisaini protsessist ning õpivad iseseisvalt kliendi vajadust analüüsima. Koolituse lõpuks on osalejad teadlikud, kuidas nad saaksid pakkuda kliendile suurimat väärtust. Organisatsiooni strateegilises vaates selgub, millistel tingimustel oleks teenus kasulik, kasutatav ning kasumlik.
Koolitus viiakse läbi väikeses grupis, et saavutada koolitusega maksimaalselt hea tulemus ning seega saavad koolitusel osaleda vaid esimesed kümmekond registreerunut.
Parima koolitustulemuse saavutamiseks tasub koolitusele tulla mõne uue teenuse ideega (või mõttega, kuidas olemasolevat teenust paremaks teha).
Koolitust viib läbi Jana Kukk (PhD), TalTechi teenusedisainilabori d.Lab juht ja strateegilise disaini agentuuri Rethink kaasasutaja. Pikaajalise konsultanditöö raames on ta töötanud ettevõtetega ja avaliku sektori organisatsioonidega üle Euroopa.
Koolitus toimub kolmapäeval, 28.oktoobril TalTechis. Soodushind kuni 30.09 registreerimisel on 259.-eur(310,8.- eur koos käibemaksuga) ning alates 01.10 on osalustasu 319.-eur(3882,8.-eur koos käibemaksuga) osaleja kohta. Osalustasu sisaldab kohvipause ja lõunat.