IT Kolledžist
Õppetöö
TalTech IT Kolledž korraldab ja viib läbi õppetööd kolmel rakendusliku suunitlusega bakalaureuseõppekaval ja kahel magistriõppekaval.
Teadusarvutuste keskus
Teadusarvutuste keskus haldab ja arendab suuremahulisteks teadusarvutusteks vajalikku riist- ja tarkvararessurssi.

Sisseastujale
Mõtle suurelt ja astu tulevikku juba täna!
TalTechi IT-teaduskonnas saad õppida kõiki IT valdkondi tipptasemel.
Vastuvõtt Tallinna Tehnikaülikooli toimub 3. juuli 2025 keskpäevani.

Bakalaureusetööde kaitsmised õppekaval küberturbe tehnoloogiad 30.05.2025
Defence of bachelor theses in Cyber Security Engineering programme take place on May 30, 2025 at 11:00.

Bakalaureuse- ja magistritööde kaitsmised 26. mai – 12. juuni 2025
Tallinna Tehnikaülikooli IT Kolledžis toimuvad bakalaureusetööde kaitsmised õppekavadel IT süsteemide administreerimine, IT süsteemide arendus ja ingliskeelsel õppekaval küberturbe tehnoloogiad (Cyber Security Engineering). Magistritööde kaitsmised toimuvad õppekaval infosüsteemide analüüs ja kavandamine.

Reaalsed teadmised loovad reaalseid lahendusi
Kõik mis meid ümbritseb on inimeste loodud – leiutatud, ehitatud või arendatud. Tallinna Tehnikaülikooli vilistlased ja teadlased on enam kui saja aasta jooksul loonud Eesti ja maailma arenguks märkimisväärselt palju reaalseid asju. Ka Sina võid olla üks nendest! TalTechi IT-teaduskonnast on muuhulgas välja kasvanud hulk robotloomi, mis aitavad uurida nii mere põhja kui maapõuda. Kui ka Sina soovid tulevikus reaalseid lahendusi luua, siis reaalsed teadmised saad TalTechist!
Uudised
26. maist kuni 12. juunini 2025 toimuvad Tallinna Tehnikaülikooli IT Kolledžis bakalaureusetööde kaitsmised õppekavadel IT...
Sündmused

IT Kolledž 25
Head tudengid, vilistlased, endised ja praegused õppejõud, kolleegid ja IT Kolledži sõbrad, koostööpartnerid! 5. juunil 2025 tähistame üheskoos IT Kolledži 25. sünnipäeva!

Karlis: tahan luua mängude tootmise firma
IT-tudengi Karlise unistus on teha tulevikus arvutimäng, mille sarnast veel varem nähtud pole. Karlis teeb ise nii disaini kui koodi. Palju koodi! Koodimäed! Proge-proge-proge! Karlis loodab, et tema mäng saab nii populaarseks, et ta elab sellest lahedalt ära ja kontoris käima ei peagi ning saab juhtida oma ettevõtet otse maamajast. Aga kuna selleni jõudmisega läheb aega, plaanib ta seni töötada rahvusvahelistes ettevõtetes suuremate projektidega.