Tallinna Tehnikaülikool

Swedbank esitleb: Rektori Karika etapid

2024/25 hooajal toimub Rektori Karika raames 10 erinevat etappi, millest avalikustame esialgu ainult esimese poolaasta omad. Käesolev hooaeg on täis mitmeid üllatusi ning põnevaid mõõduvõtmisi, mis pakuvad hasarti ja pinget tervele TalTechi ülikooliperele.

2024/25 aasta Swedbank esitleb: Rektori Karika esimese poolaasta etapid:

  • 6. september 2024- Swedbank esitleb:  Tallinna Tehnikaülikooli Üliõpilasorganisatsioonide Eesti-maailmameistrivõistlused viievõistluses 
  • 17. September 2024 - Swedbank esitleb: Rektori Karika Teatejooks 
  • 11. oktoober 2024 - Swedbank esitleb: Rektori Karika ÖÖpimevõrkpall
  • 12. oktoober 2024 - Swedbank esitleb: Rektori Karika ÖÖkorvpall 
  • 5. November 2024 - Swedbank esitleb: Rektori Karika Mälumäng
  • 5. detsember 2024 - Swedbank esitleb: Rektori Karika Longero pong

Swedbank esitleb: Rektori Karika 2023/24 hooaja etappide tutvustus

Tegu on suurejoonelise võistlusega, kus selgitatakse välja nii kiireim, osavaim kui nutikaim tudengiorganisatsioon. Spordialad on meelelahutuslikku laadi ja võistlusalad avalikustatakse kohapeal. 2023/24 hoojal kuulusid viievõistluse kavasse zorbpall footdarts, Ruubiku kuubiku kiirlahendamine, slippar og flippar, munaheide ning hot dogi kiirsöömine

Kõik võistlejad ja kaasaelajad on oodatud kandma organisatsioonide sümboolikat, lippe, vimpleid, pusasid ja plakateid. Tavaliselt liigutakse suurejoonelise rongkäiguga võistluspaika, kus kõik organisatsioonide saavad oma nõu ja jõu proovile panna.

Viievõistluse raames võistluspunkte teaduskondade vahel ei jagata, kuid iga osaleja toob oma teaduskonnale aktiivsuspunkte. Lisaks saab parim organisatsioon enda valdusesse hinnalise rändkarika.

Swedbank esitleb:Rektori Karika Teatejooksust saab osa võtta 5-liikmelise tiimina. Võisteldakse kokku neljas erinevas kategoorias: mehed, naised, sega ning TalTech. TalTechi kategooriasse, nagu ka nimi vihjab, kuuluvad tiimid, mille kõik liikmed olid pärit Tallinna Tehnikaülikoolist. Segatiimide puhul peab võistkonnas olema vähemalt 1 naine.

5-liikmelise tiimina tuleb läbida kõigil 4,22 km pikkune ring, et kokku saada poolmaratoni distants. Rada kulgeb peamiselt metsateedel ning on kogu raja ulatuses tähistatud punase-valge siltidega, suunavate postidega ning mehitatud punktidega.

Auhinnatakse kolme kiireimat nais-, mees- ja segatiimi. Kõik TalTechiga seotud osalejad ja võistlusraja läbinud inimesed toovad oma teaduskonnale aktiivsuspunkte. Rektori karika võistluspunkte teenivad võistkonnad, kelle liikmed kuulusid kõik ühte teaduskonda.

Rektori Karika teatejooks

Swedbank esitleb: Rektori Karika öökorvpall on mugandatud reeglitega 3x3 korvpall, milles võivad osaleda mees- või naiskonnad.

3x3 korvpalli võistkonna suurus on kuni 4 mängijat (korraga on väljakul 3 mängijat). Võistkonna võivad moodustadat mehed ja naised (kõik mängivad koos, olenemata koosseisust). Võistkonna võivad moodustada ainult Tallinna Tehnikaülikooli liikmed - üliõpilased, töötajad, vilistlased.

Mängitakse alagrupisüsteemis. Alagruppide suurused ja arv selgub peale registreerimistähtaja lõppu ning täpse võistlussüsteemi info ja võistlusmäärused edastatakse osalejatele enne ürituse toimumist. Mänguaeg on 10 minutit või kui üks võistkond saavutab enne normaalaja lõppemist 21 punkti.

Swedbank esitleb: Rektori Karika öövõrkpall on pimevõrkpalli reeglitega võrkpalliturniir, kus võrk on kaetud maani kilega ning osalevad segavõistkonnad. 

Öövõrkpalli võistkonna suurus on kuni 7 mängijat (korraga on platsil 6 inimest, kellest vähemalt 3 on naised).

Mängitakse alagrupisüsteemis. Alagruppide suurused ja arv selgub peale registreerimistähtaja lõppu ning täpse võistlussüsteemi info ja võistlusmäärused edastatakse osalejatele enne ürituse toimumist. 

Kõikides mängudes mängitakse kaks geimi 15 punktini (otsustava punktiga). Kui kohamängud lõppevad viigiga (mõlemad võistkonnad võidavad 1 geimi), arvestatakse geimipunktide paremust. Kui geimipunktid on võrdsed, mängitakse võitja selgitamiseks vajadusel otsustav geim kuni kahese vaheni (serviõigus loositakse).

14. novembril 2023 toimunud Swedbank esitleb: Rektori Karika mälumäng kujunes Rektori Karika kõige osavõturohkeimaks etapiks, mis siiani toimunud on, tuues kokku lausa 394 osalejat, mis tähistab ka Eesti läbi aegade kõige suurima mälumängu rekordit.
Mälumängu küsimused on tavaliselt loonud ning mängu läbi viinud tuntud mälumängur Jaan Allik. Mälumängul osalemiseks tuleb kokku panna kuni 5-liikmeline võistkond.  

REEGLID:

  1. Rektori karika raames võisteldes peavad kõik tiimiliikmed kuuluma ühte teaduskonda (ülikooli töötajad on nö vaba-agendid ja saavad ise endale teaduskonna valida; õppejõud palun valige teaduskond, milles õpetatate; vilistlased palun valige teaduskond, mille lõpetasite).
  2. Rektori karika võistluspunkte jagatakse laiali vaid iga teaduskonna parimale võistkonnale.
  3. Juhul, kui võistkond ei koosne ainult ühte teaduskonda kuuluvatest liikmetest, siis on selle võistkonna liikmetel võimalik teenida vaid aktiivsuspunkte.
  4. Mälumäng on eesti keeles.
  5. Keelatud on mälumängu ajal kasutada abivahendeid (nutiseadmed)
  6. Mälumängul autasustatakse kolme parimat võistkonda
Rektori Karika mälumäng 2022

Swedbank esitleb: Rektori Karika Longero Pong on kujunenud ülikoolipere üheks lemmikuimaks etapiks.

VÕISTLEJAD

  • Tiimi moodustab kaks inimest (kaks meest, kaks naist või segavõistkond).

  • Rektori Karika võistluspunktide teenimiseks peab võistkond koosnema samast teaduskonnast pärist inimestest.

  • Aktiivsuspunktide toomiseks võivad võistkonnas olla ka erineva teaduskonna inimesed.
    Muid piiranguid ei ole, mis tähendab, et osa võivad võtta nii kaks meest, kaks naist või lausa segavõistkonnad.

  • Osalema on oodatud kõik Tipikad ja Tipikate sõbrad- tudengid, töötajad, õppejõud ja vilistlased!

VÕISTLUSSÜSTEEM:

  •  Kõik võistkonnad asetatakse loosiga turniiri alguses play-off "kahvlisse", koos miinusringiga (v.a olukorras, kus osavõtvate võistkondade arv on piisavalt madal, et viia läbi ka alagrupiturniirid).
    PS! Miinusringi mängud mängitakse oma jookidega (3 topsi, 3 minutit, 1 purk jooki mängu kohta)

  •  Kivi-Käärid-Paber otsustab alustaja paari

  •  Mängu alguses on mõlemal võistkonnal 6 topsi

  • Mängu ajaks 6 minutit

  • Korraldajate poolt on igale võistkonnale, igaks mänguks 2 purki A. Le. Coqi keelemärjukest

  • Autasustatakse kolme parimat võistkonda! 

Rektori Karika longero pong

Rektori Karika nimisponsor